Çarşamba, Eylül 15

Uzun Bir Tatilden Dönüş...

Yaklaşık iki haftayı içeren uzun ve yorucu bir tatilden dönmenin yorgunluğunu hala atamamış biri olarak yazıyorum. Yediklerim içtiklerim benim olsun ben sadece gördüklerimi yani fotoğraflarını çektiklerimi anlatayım diyerek ilk önce yine Çeşme tatiliminden Alaçatı'ndan elemeği göz nuru işler ile başlamak istiyorum...
Oralara kadar gitmişim pazarına uğramam mı? Alaçatı pazarı bir tasarım cennetine dönüşmüş olan ilçeye uygun olarak kendine has tasarımların bulunabileceği bir yer. Tıpkı bu kemerde olduğu gibi. Çok basit ve şık. Yapılması da çok kolay gibi geldi. Eminönü'nden alabileceğiniz ipliklere şekil verin yeter. Sadece ne tür yapıştırıcı kullanılmalı onu bilemiyorum. Neyse annem buralarını okuyunca bana yardım eder...


El örgüleri ve danteller ile yapılmış çalışmalara pazarda da görebileceğiniz gibi Alaçatı'nın her köşesinde bulmanın mümkündür. İlgilenenler duymadık demesin.

Geçmiş yıllarda gittiğimde sokaklarda daha çok doğal taşlar satılırdı. Hemen iki dakikada ipliklere geçirilmiş taşlara kulp takar size verirlerdi. Bu yıl her şey farklıydı. Sanki bütün kadınlar kursa gitmiş, birbirinden güzel takı tasarımı yapmasını öğrenmişti. Bilemiyorum... Belki de abartıyorum...


Tatil için gittik ama bir taraftan çalıştık. Kardeş sitemiz, otomatik video için güzel çekimler yaptık. Alaçatı'ndan Tasarım'ları yakında izleyebilirsiniz. Şimdiden duyurulur.

2 yorum:

  1. Ah ah, bayılırım böyle tezgahları dolaşmaya:))

    YanıtlaSil
  2. Alaçatı'nın her yerinde var... Özellikle de takıcılar....

    YanıtlaSil