Perşembe, Ağustos 12

AlaÇatı...



Bir ay önce yaptığım tatilin fotoğraflarını daha yeni yüklediğimden dolayı geç olsun ama güç olmasın deyip tatilde Alaçatı ile ilgili gözlemlerimi paylaşıyorum. Aslında Çeşme'deydim ama herkes gibi ben de daha çok Alaçatı'da vakit geçirdim. Her yıl daha da kalabalıklaşan yer hala eski güzelliğini koruyor. Yeni yeni taş evler, restoranlar, şık dükkanlar, takıcılar...


Benim sizin için çektiğim fotoğraflar tabi ki kıyafetler, el işçiliği, takılar, boncuklar... Normal bir etek bile dantellerle başka bir havaya sokulmuş. Basit bir tişört bile renklendirilmiş. Her yerde çeşit çeşit tasarımlar, kıyafetler, el işleri, çantalar, etaminler...
Yani her yerde yeni fikirler, hoş görüntüler, lavantalar ve de sakızlı dondurma...


1 yorum:

  1. snow peak titanium spork
    winterlin snow peak titanium spork. SKU. SKU › products › ice › products › ice Winterlin snow peak titanium titanium flat iron spork. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. titanium trimmer as seen on tv SKU. omega titanium SKU. SKU. SKU. SKU. 바카라사이트 SKU. samsung titanium watch SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SKU. SK

    YanıtlaSil